A blogról

Férjünk, szüleink, nagyszüleink nem kis meglepetésére második babánk születésekor mosható pelenka használatára adtuk a fejünket. A környezetünkben a legtöbben ugyanígy rácsodálkoznak erre, hiszen ők is a sok robottal járó, higiénikusnak egyáltalán nem tűnő textilpelenkázásra asszociálnak, amely 20 évvel ezelőttig a moshatózással járt.



A szemlélet csak lassan változik, de mi látjuk a jövőjét és tapasztaljuk, hogy milyen sok hasonlóan gondolkodó anyuka van már hazánkban is. Úgy határoztunk, belevágunk mi is és megpróbálunk többet tenni a természetért, ill. környezetünkben is népszerűsíteni a környezetbarát pelenkázást.

Reméljük, mindenki megtalálja az őt érdeklő, érintő témákat a bejegyzések között - ha mégsem, szívesen vesszük az olvasók témajavaslatait!



2012. február 29., szerda

Baba+Boo zsebes pelenka bevetésen

Új pelenkával bővítettük kínálatunkat, mégpedig egy egyméretes zsebes pelussal, amely egy angol anyuka terméke. 

Tesztelésre ismét Blankát kértem fel, aki örömmel vállalta a feladatot :) Időközben 17 hónapos lett, 10-11 kg és 81 cm. 

Minden alkalommal betettem a pelenkához járó mindkét mikroszálas betétet is, félve az ázástól. 
Először 1 órát volt rajta, mivel a hasonlóan vékony kínai pelenkák kb. ennyit bírnak elviselni anélkül, hogy combnál ne kezdjenek ázni. A Baba+Boo pelussal ez nem történt meg, így növeltem az időtartamot 2 órára, majd 2,5 órára. 

Minden esetben a combnál tapogattam először, ám a száraz külsőn kívül semmi mást sem éreztem szenzoraimmal :) 

Mosás után a pelenka a várakozásnak megfelelően igen gyorsan megszáradt. Vékonysága, teherbírása és kicsi csomagja miatt rendszeresen használjuk ezt a pelust, aminek Blanka is szemlátomást örül:





Pár héttel a pelus magyar piacra való bevezetése után már kaptunk véleményeket erről a modellről is, ezekből másolok be:

"A Baba+Boo pelus eddig 2-szer volt a kislányomon, aki már több mint 2 éves, és sokat iszik, és úgy tűnik, kiállja a próbát.
Pedig mikor megláttam, nem nagyon bíztam benne, mert nagyon hasonlított egy korábban vásárolt zsebes pelenkához, ami semmit sem ért (*márkanév eltávolítva*). Igazából a kislányomnak csak azért rendeltem ebből a fajtából egyet, mert szeretnénk majd még egy babát, és gondoltam, hogy a nagy gyerkőcön tesztelem, mert ha nála kiállja a próbát, akkor érdemes a kicsinél erre beruházni, nehogy úgy járjak, hogy fél éves koráig jó, aztán meg ha többet pisil, akkor már nem tudom használni.
A kislányomnak annyira tetszett, hogy puha és kényelmes, hogy ő kéri, hogy azt a pelust szeretné felvenni   :-))) Úgyhogy meglátom még, lehet, hogy majd mégis rendelek neki, mivel most csak napi 1-szer tudja felvenni  :-))”

„Dorkára még a kisméretű beállítás jó minden pelusnál, mivel nagyon vékony a combija, pedig már másfél éves. De a Baba-boo jól passzol rá, olyan szép, és nappalra bírja is ázás nélkül. Nagyon szuper pelus, szeretjük. H.”

1 megjegyzés:

  1. Bori 15 hónapos és 9,5 kg, ő kicsit vékonyabb alkat, mint Blanka, főleg combban. A többi kínai "márkás" és kevésbé márkás pelenkával nekem is 2 óra után combban ázás a tapasztalat, viszont a Baba+Booval ez még 3 óra körül sem volt tapasztalható. Igazi one-size pelenka, jó nagy méret, szerintem biztosan kitart a pelenkás kor végéig. Ennek ellére combban nagyon jól illeszkedik. A betétek jól méretre állíthatóak a patentoknak köszönhetően. A pelenka pedig nagyon puha mind kívül-mind belül :)

    VálaszTörlés