A blogról

Férjünk, szüleink, nagyszüleink nem kis meglepetésére második babánk születésekor mosható pelenka használatára adtuk a fejünket. A környezetünkben a legtöbben ugyanígy rácsodálkoznak erre, hiszen ők is a sok robottal járó, higiénikusnak egyáltalán nem tűnő textilpelenkázásra asszociálnak, amely 20 évvel ezelőttig a moshatózással járt.



A szemlélet csak lassan változik, de mi látjuk a jövőjét és tapasztaljuk, hogy milyen sok hasonlóan gondolkodó anyuka van már hazánkban is. Úgy határoztunk, belevágunk mi is és megpróbálunk többet tenni a természetért, ill. környezetünkben is népszerűsíteni a környezetbarát pelenkázást.

Reméljük, mindenki megtalálja az őt érdeklő, érintő témákat a bejegyzések között - ha mégsem, szívesen vesszük az olvasók témajavaslatait!



2011. március 19., szombat

Pelenkateszt – BrightBots többméretes nadrágpelenka (belső)

A BrightBots nadrágbelsők nagyon jó kis frottír anyagból készülnek, három színben (rózsaszín, világoskék és sárgászöld ("lime"), mindegyik nagyon szép élénk szín. Mivel lánykára próbálom ezeket a megoldásokat, rózsaszínt választottunk, ami azért sötétebb a klasszikus rózsaszíntől, inkább mély ciklámennek mondanám. A modell tépőzáras és combgumírozott, S, M és L méretben - Blanka 7 kiló (5,5 hósan), így gondoltam, M-es méretet tesztelünk. Ez első ránézésre elég nagynak tűnt, de szerencsére nem bizonyult annak.

Előmosásként együtt mostam egy Monapel nadrággal, nagyjából egyszerre száradtak meg, de tapintásra messze van a két pelus egymástól: a BB nagyon jó puha! A nadrág közepén tömör a betét, egy kb. dupla vastagságú betét van bevarrva. Én ezt nem fokoztam plusz betéttel, csak a papírt helyeztem rá.


Összesen kétszer teszteltünk a bejegyzés időpontjáig, először 2 órát, másodszor pedig 2,5 órát volt a leánykán. A BrightBots nadrágpelenka tehát felkerült Blankára, a tépőzár erősen zárt, pedig egy viszonylag keskeny sáv.









Külsőként rápróbáltam a Flip külsőt, amit teljesen kinyitottam hozzá és így remekül fedte:



Aztán csak kíváncsiságból rápróbáltam a BrightBots vékony nyári külsőjét is, ez elég nagy külső, pedig a Blanka súlyához ajánlott méretet választottam.










A második teszt alkalmával az M-es ImseVimse külsőnk került a frottír nadrágpelenkára, 2,5 óra hosszára.


Sehol nem folyatott, pedig combnál nem illeszkedett teljesen a lánykára.





Az újonnan tesztelt puha
BrightBots nadrágpelenkánk tehát mindkét alkalommal remekül teljesített, nem is ázott el teljesen, a popónál még maradt száraz rész. Legközelebb kibírom a 3 óra hosszát és beszámolok arról is :). Plusz betéttel szerintem egy pisilős babánál is kibírja az éjszakát, Blankánál erre egyelőre nincs szükség. Mindenképpen megtartjuk! :)

Bejegyzés kiegészítés 3 nap múlva: 2 éjszaka is ez a nadrág volt Blankán és nem történt baleset!


És az értékelése az 5-fokú skálán ((ahol az 5 jelenti a legjobb, az 1 pedig a legrosszabb véleményt):
Könnyű használni: 5 (papírt rá, összezár a tépőzárral)
Külcsín: 5 (igen kellemes fogás és nagyon szép szín)
Záródás: 5 (erős de nem túl erős tépőzár)
Méretállítás lehetősége: 5 (derékban lehet csak állítani, mivel többméretes) Nedvszívás: 5
Csomag a popón: 4
Bővítési lehetőség: 5 (van még hely a plusz betétnek, ha kell)
Minőség: 5

4 megjegyzés:

  1. Szerintem a pelenkateszt akkor lenne használható, ha rajtamaradna 4 órát a babán. 3 óránál rövidebb időre felesleges tesztelni, mert ennyi idő alatt a rosszabb pelusok is ritkán folynak csak. Kell a 4 óra, hogy akkor is megbízható legyen, ha nem cseréli az ember véletlenül időben, pl nincs rá lehetősége.

    VálaszTörlés
  2. Hello, jogos a komment, ki is egészítettem a bejegyzést az éjszakai tesztjeink eredményéével, köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Nekünk simán bír egy egész éjszakát este 8-tól reggel 8-ig, pedig Bendegúzom elég pisilős. Egyedül a tépőzárak vékonyságával nem békültem ki teljesen, de szokom. Egyébként nagyon jól szív, tehát erre én is maximális pontot adnék. :)

    VálaszTörlés
  4. Mivel a Little Comfort -ról és társairól nem találtam bejegyzést, ezért muszáj vagyok így leírni a tapasztalataimat;): SZUPER, mi a Bambee belsőt használjuk egy db betéttel, ez az éjszakai 12 órát simán viszi, (a lánykám 9 hónapos, azaz eszik-iszik tehát van mit bírnia a pelusnak) a hozzá való méretes LC külső pedig fantasztikusan szép, nappal egy prefoldal tökéletes viselet, köszönjük szépen, csupán megelégedettségemet tudom kifejezni...Hajrá Lányok csak így tovább!!!!!

    VálaszTörlés